środa, 6 lutego 2008

F:O4; Mnóstwo różnych różności

Ferie trwają w najlepsze, czasu niby cała doba, ale i tak wciąż brakuje, chodzę spać o 3 nad ranem i śnią mi się scrapy :D Powstaje kilka rzeczy na raz, ja mam humory i nie chce mi sie robić tego co zaplanowałam, a mój komputer odmawia współpracy. Mimo wszystko coś tam się tworzy, to pokażę jakieś zdjęcia czy coś, żeby było wiadomo, że się nie lenię tylko wciąż działam :)

Takie tam bzdurki niewarte pokazywania w całości/niedokończone:













I taka pseudo - zajawka czegoś co mam zamiar zrobić niedługo, i przez co mam ostatnio manię rysowania biedronek na każdym wolnym skrawku papieru :)


No i na koniec jeszcze dwie prace digi które skleciłam z zestawów Shabby Princess





No i to by było na tyle co na dzień dzisiejszy z tego co się dzieje w moim scraproomie i przyległych. Niedługo kolejne wieści z pola bitwy ;]

2 komentarze:

  1. Jestem pełna podziwu
    Gdybyś założyła własną firmę i to wylała na rynek
    Kochana,,,
    Juz bys byla bardzo bogata
    Bo to jest, no wspaniałe
    i skąd takie cos sie w głowie bierze
    Na wzornictwo by cie z metra wzięli

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ludzi twórczych, kreatywnych, traktujących materię niechałupniczo. Masz to Młoda Damo :)
    A Klimt :) Tak, jak na zdjęciu No 1- glina, wykałaczka, akryle i niezgrabne dłonie me.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń