piątek, 21 września 2007

Let's make a good beginning

Dzień dobry. Jestem Rossie, mam osiemnaście lat, sto sześćdziesiąt cztery centymetry wzrostu i ważę więcej niż bym chciała, podobnie jak większość dziewczyn w mojej kategorii wiekowej. Lubię wiele rzeczy, drugie tyle albo i więcej jest rzeczy których nie lubię. Łatwo się denerwuję oraz łatwo denerwuję innych, należę do Loży Szyderców i jestem uzależniona od muzyki. Mam trochę znajomych którym udaje się ze mną wytrzymać, więc nie jest jeszcze tak źle. Jestem pieprzoną sentymentalistką i kolekcjonerką a w wolnych chwilach piszę. Cokolwiek.

Blog ten będzie po to, żebym miała gdzie pisać.

Na dziś to tyle, a jako bonus piosenka której tytuł miał być adresem tego bloga, ale ktoś mi go podpieprzył. Niech więc zostanie hymnem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz