niedziela, 14 czerwca 2009

Spotkaniowo

Nie spodziewałam się, że wciąż tak dużo Was tutaj zagląda ;)
Jak już się rozpędziłam to trzeba kontynuować. Dzisiaj twór spotkaniowy, jeszcze ciepły ;) Nie przepadam za tworzeniem na spotkaniach bo i czas ograniczony, i materiały i jakaś taka presja, ale tym razem coś tam mi się udało wydłubać, co chyba jest dobrym znakiem. A może po prostu te kopertówki są takie proste do zrobienia i wdzięczne do zdobienia, że wychodzą zawsze i wszędzie. Na dodatek postanowiłam, że będę ambitna i zrobię coś w kolorach zupełnie nie moich, no i okazało się, że nie było tak źle i nareszcie wykorzystałam te różowe kwiatki ;)


Dziewczyny marudziły, że nikt nigdy tyłów nie pokazuje, to ja pokażę ;)



PS. Podmieniłam zdjęcia w poprzednim poście, bo nie mogłam na nie patrzeć ;)

5 komentarzy:

  1. no po prostu muszę pochwalić Twój nowy piękny banerek! miodzio fotka, zazdraszczam dzisiejszego kartkowania i jego efektów:P

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooo, a ja myślałam, ze to właśnie "twoje" kolory... może te kwiatki nieco bardziej w róż faktycznie wpadają, niż we fiolet, ale zieleń chyba OK?
    poza tym jak wiesz, kartka podoba mi się ogromnie, ta czarna falbanka tak dodaje charakteru!

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka świetna i cieszę się że tył mogę zobaczyć - bo to głównie ja chyba marudziłam, że tyłów nikt nie pokazuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faaaaajna:)
    ja ostatnio mam fioła na punkcie kopert, niedługo coś pokażę;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga:
    http://hortensechavalier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń