czwartek, 27 marca 2008

Głównie do posłuchania

Joanna powraca do przeszłości i zasłuchuje się w Krzysiu Zet. Wideo nie jest może najlepszej jakości jeśli chodzi o obraz, ale tu dźwięk się liczy ^^ Najlepsze polskie głosy męskie. Dlaczego tak jest, że faceci z TAKIMI głosami muszą się strasznie ciężko napracować żeby odnieść jakiś tam sukces, wydać płytę a taka Mandaryna beztalencie wydała chyba już ze 3 tylko dlatego że wyszła za tego rudego pajaca. Life's not fair. Jeszcze dla chętnych (bo obejrzenie i posłuchanie piosenki powyższej jest Twoim obywatelskim obowiązkiem. Tak, Twoim też!) mam piekną piosenkę fransuską. Istnieje też wersja w 2/3 po polsku, ale jednak francuska wersja bije ją na głowę.
Belle z musicalu Dzwonnik z Notre Dame

Oprócz tego przez święta oczywiście strasznie nudząc się postanowiłam uszyć coś. Oczywiście w środku nocy. I skończyło się to tym, że około 2 w nocy zszywając ostatecznie boki złamałam igłę w maszynie xD Na szczęście maszyna działa, a ja wykończyłam już ręcznie. A oto efekt.Poza tym moje zapędy artystyczne ujawniają się na każdym kroku, na przykład na nudnych zajęciach, kiedy to zawijasy opanowują każdy margines :DA czasami z bazgrołów można też wyciągnąć coś co nawet jakoś tam wygląda, za pomocą Photoshopa i brushy.

A tak poza wszystkim to właśnie zaczął się weekend, jest wiosna, w poniedziałek będzie 17 stopni, w środę kupiłam sobie dwie książki i mam zamiar spędzić tenże weekend na robieniu tylko tego co lubię. Może nawet jakiś twór powstanie bo dostałam dzisiaj od Ewy rzecz cudowną którą się na razie nie pochwalę, tylko pokażę jak już coś z nią stworzę, a mam już pomysł i muszę tylko dozbierać materiałów, dobrać zdjęcia i do roboty :) To słońce nastraja strasznie pozytywnie :)

2 komentarze:

  1. Tak, jedne z najlepszych głosów męskich w Polsce, z całą pewnością. Gdy usłyszałam to po raz pierwszy to zrobiło na mnie wielkie wrażenie. I co do robienia kariery Mandaryny itp. kiedy prawdziwe talenty się marnują.. Nad tym zastawiam się za każdym razem, gdy słyszę g e n i a l n y głos Jarka Webera. Polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha jaki internet jest mały :) jakiś rok temu moja siostra zaczęła wchodzić na Twojego bloga, fotobloga czy coś tam jeszcze, ja czasem też zagladałam na Twoje prace, a teraz razem znalazłyśmy się na jednym forum scrapbookingu :)
    bardzo fajne masz prace :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń