piątek, 25 kwietnia 2008

Wiosenne niusy

W związku z wiosną która w końcu przyszła i się wpycha wszędzie przez pootwierane okna i świeci słońcem prosto w twarz a także w związku z tym, że przedwczoraj byłam na koncercie (tu można przeczytać jakim i oh jak było cudownie), z tym, że dzisiaj jadę do domu najeść się i wyspać, a także w związku z moim dziwnym i troszkę niepewnym w pozytywny sposób stanem ducha, w związku z tym wszystkim dobrze jest. Oj, wiosna jest fajna, jak to Aleksandra napisała na kartce która wisi na tablicy korkowej w kuchni. W piecu muffinki, a za oknem przekwitająca już forsycja. Oh eh i fonetyka.
Ale dośc tego miauczenia o wiośnie, bo musze pokazać wreszcie skończony album wędrujący. Nieskromnie powiem, że ze strony z wierszem to dumna jestem, o.

No i mój wpis:

Zrobiłam też dwie kartki (co to się ze mną dzieje) jedną do wysłania a drugą na zamówienie. Ta druga, w związku z tym, ze była robiona dzisiaj wyszła mi do bólu wręcz wiosenna, ale mam nadzieję, że skarg nie będzie :P



A w środę Stefan porobił mi i Alex fajne zdjęcia na starym peronie. Lubię zdjęcia robione przez Stefana, czasami wyglądam na niach prawie dobrze :D

A w Poznaniu w międzyczasie spadł deszcz i pachnie tak pięknie że mogłabym się upić tym powietrzem. Teraz, zaraz i już.
I pojechałabym nad jezioro Rusałka.

Pozdrawiam wiosennie i zielono ;)

13 komentarzy:

  1. świetne! a najlepsza strona z wierszem!:)

    Ps. ślicznie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  2. O w mordeczkę... nie wiem normalnie co Ci powiedzieć...? No co?

    To, ze okładka taka moja koloraszczo, a że środek taki zupełnie inny a jednak czadowy?
    To? To mogę?

    To mówię.

    I, że "nawet dobrze" wyglądasz na zdjęciu, i ze wiosną u mnie też pachnie.

    I że właśnie mnie natchnęłaś.

    I że mówię "czus" i idę scrapować.

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe mysle ze Mai sie spodoba ;)
    bo z tego co wiem to lubi zielony :P

    OdpowiedzUsuń
  4. o preferencjach kolorystycznych zostałam poinformowana więc to nie przypadek jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zatkało tak jak Jasz tylko ja nie umiem tego tak fajnie napisać ;P

    No bo że co?

    Że wędraś jest bombowy to przecież wiesz :D Zaskoczył mnie środek i to że jest całkowicie w innych kolorkach :)

    A karteczki bombastyczne ;P Mogę sobie zgapić kiedyś ? Podoba mi się kompozycja tej pierwszej i wiosenność drugiej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. serdecznie zapraszam na mojego nowo otwartego bloga o tematyce około 'craftowej';)
    http://jatworze.blogspot.com/

    będzie mi bardzo miło jeśli czasem znajdziesz chwilę i zajrzysz do mnie:)

    pozdrawiam !:))
    slovianka

    OdpowiedzUsuń
  7. a jednak fiolet;)
    wpis extra super:)
    a kartki super wiosenne - zielona jest swietna tak radosna, że hej!

    OdpowiedzUsuń
  8. no to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o_O


    cudowności

    i album


    i kartki


    ....


    jak można robić coś tak pięknego:D?

    OdpowiedzUsuń
  10. Przejrzałam wszystko i jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakby Ci to małpo powiedzieć... hmm hmm

    Może sama na to wpadniesz {hahaaha}

    Ta notka ma datę... 24 kwietnia... a dzisiaj mamy? 25 aleee czyżby był maj? :> hę?

    To znaczy, że kieeeedy był ostatni wpis? No kiedy? :>

    {kijaszkiem w czaszkę i dupsko}

    OdpowiedzUsuń
  12. tfu, cyferki mi się poprzestawiały :P

    25.04 &&& 25.05

    o.

    małpo!!

    OdpowiedzUsuń
  13. czy widziałam album na zlocie? przeglądałam,bardzo mi sie wtedy spodobał :)

    OdpowiedzUsuń